sunnuntai 30. lokakuuta 2016

Australian aakkoset

Tänään sain tälläisen hauskan postaus idean, eli kaikista aakkosista, mietin yks tai kaks mun Australian reissusta muistuttavaa asiaa. Ne saattaa olla ihmisiä keistä tuli tärkeitä, paikkoja jonne haluaisin palata, ihan mitä vaan mitä mieleen tupsahti. Avaan näitä myös teille vähän sanoin ja puhelinkuvin.

A Aurinko, Adam-mun lepmpparein aussimies ja tietysti Australia

B Bondi beach, bluff knoll- Aivan ihana vuori, jonne kiivettiin auringonlaskun aikaan
bluff knoll
C Cherise - mun lempparein skottityttö

D Dangar walls -mun lemppareimmat vesiputoukset

E Exmouth ja Esperance -kaks mun lemppareinta rantaa länsi rannikolla

F Fraser island -maailman suurin hiekkasaari, jolla vietettiin 3päivää

G great barrier reef, George- ihana enkkumies

H Hostelli - Hostelleissa tuli asuttua lähes koko vuosi, lyhyitä kokeiluja asunnoissa ja road trippejä lukuun ottamatta

I loisuus - kosa en oo ollut iloisempi ikinä kun tän kuluneen vuoden aikana

J Jackaroo - hostelli jossa asuin aikalailla yhdeksän kuukautta, Jennie
Tällä typyllä on tänään synttäritkin!
K Kings cross, Kengurut & Koalat


L loch ard gorge, London bridge - molemmat älyttömän kauniita rantoja grat ocean roadilla
London bridge, mun isoveljen kanssa kun ne tuli vierailemaan mua
Melbourne

N Northbridge in Perth - alue jossa asuin

O Operahouse, O'malley's- pieni irkku pubi sydneyn hostellin vieressä, jossa tuli istuttua monet illat


P Perth

Q Queensland
QLDn ja NSW rajalla
R Roadtrip - näitä tuli tehtyä kaksi. yhteensä siis noin kaksi kuukautta tuli asuttua teltassa ja autossa ja nähtyä & koettua niin upeita asioita

S Sydney, Sarah & Stuart - mun tosi rakkaat ystävät Sydneyssä

T Tatuoinnit - näitä tuli otettua kaksi lisää Australiassa ollessa

U uiminen

V Vivid sydney - maailman suurin valofestari

W Worldbar, Whales

X ?

Y Ystävät- me tärkeimmät, ne jotka teki mun vuodesta niin uskomattoman

Z  Zip lining at cape tribulation - vaijeriliuku(?), näin korkee paikka pelkoisena alkuun jännitti, mutta kun pystyi rentoutua se oli niin upea kokemus!

Å ?

Ä Äiti - Vaikka äiti ei ollut mukana, olihan se mielessä ja tuli mun äiti kahden viikon vierailulle mun luokse

Ö Ötökät - okeiokei, kaikki jotka tuntee mut tietää et inhoon ötököitä, mut niitä näky paljon

Eli sellaiset oli mun aakkoset. Joistain olisin keksinyt vaikka kuinka monta, kun taas  X, ja Å, mun oli jätettävä tyhjäksi. Kommentoikaa toki jos keksitte mitään noilla alkavia sanoja, hahah.

Emilia xx

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Tosi suloiset kuvat kengurusta ja koalasta :) Aivan upeita maisemakuvia sun edellisessä postauksessa!

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista