keskiviikko 26. lokakuuta 2016

Fresh start

Moikka!

Mä oon Emilia, 20-vuotias nuori nainen alunperin keski-suomesta. Rakastan reissaamista, valokuvausta, eläimiä ja ystäviä. Niin ja leipomista, oon leipuri-kondiittori ammatiltani.

Viime viikonloppuna tulin takaisin Suomeen reppureissaus vuodelta Australiasta. Lupaan, että se tulee näkymään blogissa paljon. Ajattelin, että käyn koko uskomattoman vuoteni täällä läpi teidän kanssa.
Blogissa tulee näkymään paljon muutakin kun Australia. Mun jokapäiväinen elämä, mun reissailut ja leipomukset myös. Rakastan valokuvausta, joten kuvat tulee olemaan iso-osa blogia tekstien ohella.

Mulla oli itseasiassa blogi ennenkin. Empun kuvat (linkki blogiin), mutta koska edellinen ¨kuoli¨ mun maailmalla ollessa ja aihepiirikin muuttui vähän, päätin aloittaa puhtaalta pöydältä.



Toivottavasti jäätte seuraamaan. Palailen pian.
-Emilia xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti